✿نازنازی✿

نظرات (5)

نگين
16 بهمن 90 13:34
سلام من توي وبلاگ آموزش نگين چند تا موضوع رو عنوان كردم كه ميتونه براي بالا بردن آمار بازديد كننده براتون موثر باشه ميتونيد به اونجا مراجعه كنيد .اينم آدرس وبلاگ دوم نگين جون: http://amozesh.niniweblog.com بهترين ها رو براتون آرزو دارم
امیرمسعود (خپول)
16 بهمن 90 13:44
عکسات که خیلی نازن و فکر نمی کنم مشکلی از وبت باشه . موفق باشی
مامان محمد پارسا
16 بهمن 90 14:13
سلام دریا جون وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم من شما رو با نام دریا لینک کردم
ثمین
16 بهمن 90 15:08
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید منتظرتون هستم
ماناز
16 بهمن 90 15:47
دریا جون سلام توبخش پرسشها سوالت را خوندم برای همین به وبت سر زدم فکر میکنی از این همه وب ایا همه شان هر روز بازدید کننده دارند این بستگی به خودت داره که مطالبت جالب و به روز وکارامد باشه اگر دروبت سعی کنی بیشتر مطلب بنویسی تا این که عکسهایی بگذاری که اغلب تکراری هم هستند بهتر است فکری به حال کسانی بکن که سرعت اینتر نتشان پایین است وحوصله ندارند تا لود شدن تمام عکسها صبر کنند من خودم این گونه هستم اگر ببینم وبی پر از عکس است شاید در نیمه راه پشیمان شوم وتا اخر صبر نکنم اگر هم می خواهی عکس بگذاری در حجم کم وکاملا جدید باشد دوست داشتم در وب خودت پاسخ سوالت را بدهم اما دیدم اینطوری بهتر است موفق باشی گلم.