✿نازنازی✿

مجموعه لالایی های مادرانه

1390/11/14 19:35
نویسنده : دریا
69,223 بازدید
اشتراک گذاری

لالا، لالا، گل صدپر بخواب ای نازنین دلبر
لالا، لالا، گل نرگس بلا بر تو نیات هرگز
لالا، لالا، شكر بارت‏ خدا باشه نگهدارت
لالا، لالا، گل سوسن‏ سرت بذار لبت بوسم
لبت بوسم كه بو داره‏ كه با گل گفتگو داره‏
لالا، لالا، گل زردم‏ نبینم داغ فرزندم‏
خداوندا تو ستّاری‏ همه خوابند تو بیداری‏
به‏حق خواب و بیداری‏ عزیزم را نگهداری

===========================================================

لالايي ماه و مهتابه
لالايي مونس خوابه
لالايي قصه ي گل هاس
پر از آفتاب پر از آبه
لالايي رسم و آيينه
لالايي شعر شيرينه
روون و صاف و ساده
زلال مثل آيينه
لالايي گرمي خونه
لالايي قوت جونه
لالايي ميگه:يک شب هم
کسي تنها نمي مونه
لالايي آسمون داره
گل و رنگين کمون داره
توي چشمون درويشش
نگاهي مهربون داره
لالايي هاي ما ماهه
بدون ناله و آهه
بخون لالايي و خوش باش
که عمر غصه کوتاهه

==========================================================

لالالالا گل پونه بابات رفته در خونه

لالالالا گلم باشی همیشه در برم باشی




لالالالا گل آلو درخت سیب و زرد آلو

لالالالا گلی دارم به گاچو بلبلی دارم




لالالالا گل خشخاش بابات رفته خدا همراش

لالالالا گل زیره بابات دستاش به زنجیره




لالالالا گلم لالا بخواب ای بلبلم لالا

لالالالا گل لاله دوست داریم من و خاله




لالالالا گل دشتی همه رفتن تو برگشتی

خداوندا تو پیرش كن خط قرآن نصیبش كن




لالالالاگلم باشی بزرگ شی همدمم باشی

كلام الله تو پیرش كن زیارتها نصیبش كن




لالالالاگل زردم نبینم داغ فرزندم

خداوندا تو ستاری همه خوابن تو بیداری

به حق خواب و بیداری عزیز م را نگه داری




لالالالاگل خشخاش بابات رفته خدا همراش

بابات رفته به هل چینی بیاره قند و دارچینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سنجاقک
16 بهمن 90 13:42
سلام عزیزم شروع خوبی داشتی موفق باشی اگر موافق باشی من لینکت کنم ؟
مامان آرتین (شازده کوچولو)
16 بهمن 90 18:00
شعرهای لالییتو دوست دارم. مرسی